måndag 27 augusti 2018

Pre Fashion Week Stockholm - My schedule


Scroll down for a version in English

Denna vecka går Fashion Week Stockholm av stapeln och jag som älskar mode och svenska designers är så förväntansfull! Jag ska nämligen titta på två visningar live på plats på Grand Hotel, gå på ett event och hitta på lite annat smått och gott. Därför tänkte jag dela med mig av mitt fashion week-schema för er som är intresserade av att veta mer. 
     Detta är andra gången i mitt liv som jag får gå och titta på visningar live under modeveckan i Stockholm och det känns verkligen kul. 
     På min instagram @aswedishfashionista kommer jag dela med mig av händelser i mina insta stories dessutom tänkte jag sända live av de visningar jag tittar på. På så sätt kan ni alltså följa med mig på roligheterna under veckan. 


Tisdag: 
15:30 - styling @ Grand Hotel inför show 
18:00 - Busnel SS19 show 

Onsdag: 
08:00 - frukostevent i MOOD-gallerian
16:00 - styling @ Grand Hotel inför show 
18:00 - Naim Josefi SS19 show
21:00 - Ida Klamborn SS19 show

Torsdag:
17:00 - Fashion Night (öppet för allmänheten)
17:30 - maxjenny! SS19 show @ NK (öppet för allmänheten)
Ca. 19:00 - event hos Rodebjer


// This week is Fashion Week Stockholm and I couldn't be more excited! Seeing I love fashion and style and Swedish designers I feel almost like a child at Christmas. 
     This is the second time I'm attending a show during Fashion Week and this time I'm actually attending two shows. Also, I've got two events to go to as well as some other fun happenings. 
     At my instagram @aswedishfashionista you can tag along on my activities during fashion week, I'll also be live streaming the shows I'm watching at Grand Hotel. So, if you're interested in seeing what's going on and get a glimpse behind the shows make sure to follow me at my instagram! 


Tuesday: 
15:30 - styling before show @ Grand Hotel 
18:00 - Busnel SS19 show 

Wednesday: 
08:00 - breakfast event @ MOOD shopping mall
16:00 - styling before show @ Grand Hotel 
18:00 - Naim Josefi SS19 show
21:00 - Ida Klamborn SS19 show

Thursday: 
17:00 - Fashion Night (open to the public) 
17:30 - maxjenny! SS19 show @ NK (open to the public) 
Ca. 19:00 - event @ Rodebjer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar