lördag 31 mars 2012

Typiskt, haha

Idag har jag varit och träffat Viktoria! Viktoria pluggar i Visby, men var hemma i Stockholm över helgen och eftersom vi typ inte setts sedan i somras så var det ju ett måste att få ihop våra planer nu! 

Så jag åkte ut till Farsta Centrum, då det blev närmst för henne som hade liite mer på sin agenda än vad jag har. Vi fikade och kollade lite affärer. Var inne i en inredningsbutik som heter Chili och som hade en hel del fina saker, tog lite bilder: 

Vad tror ni Maria Montazami skulle tycka om dessa tazzles? ;)

Lite roliga smyckeshängare...

Typ någon form av bok-skal/hemlig låda

Ett måste för mig som Marilyn Monroe fan?



Det är tur att jag börjat stanna upp och vänta med att köpa grejer, för har börjat märka att jag inte alls behöver saker jag köpt i efterhand. Nog för att det finns två sidor av det - det finns saker man behöver, sedan finns det saker man behöver ;) Upptäckte i alla fall att vissa av de saker jag tagit bilder på var jättefula när jag kom hem,så tur jag inte slog till med en gång, haha. 

Viktoria skulle förresten få tillbaka sitt paraply, som jag lånade av henne i somras och som hon inte fått än. Så tog med det, gav det till henne, hon bad mig lägga det i min systemet-påse då hon inte orkade bära på det - och gissa va som händer? Kliver på tunnelbanan hem och paraplyet ligger kvar i min påse, suck, haha!  Så hon lär väl få det först till sommaren då, när vi åker ner till Visby :P 

Nu ska jag laga middag och sedan göra mig i ordning för kvällen - kl. 21 ska jag vara hos Jojjo och så ska vi tagga för utgång! See ya, skriver mer imorgon! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar