tisdag 20 mars 2012

Dagens outfit





Tröja Vila, klänning Pepe Jeans, skor Wedins (som inte finns längre), guldmedaljong - gammal familjeklenod.

Hittade skorna i min garderob imorse och tänkte att, ja, men de där gamla skorna, de har jag glömt, har inte använt de på säkert två år, varför har jag ställt undan de här? De ska jag ta idag! 
...fick svaret på min egen fråga på väg till jobbet. Det tar ca. tio minuter att gå från tunnelbanan till kontoret, och när jag kommit ungefär en tredjedel av vägen hade jag sådan kramp i foten att jag knappt kunde gå! Hå-hå! Hade glömt att dessa skor är ojämna i höjden, klackarna är av någon outgrundlig anledning olika höga och har varit det sedan jag köpte dem (syns dock inte på bilden. Kanske ska prova klacka om dem, men tror inte att det är enbart det som är problemet...), varav anledningen till att jag inte använt de nästan någonting alls! Ja, ja, det var ju bara att stå ut, haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar