fredag 23 mars 2012

Skorna!

Dagens inköp blev alltså dessa: 






Hade ursprungligen tänkt köpa dessa:




Från Replay. Tycker fortfarande att de är assnygga, roligt med färg, sådan snygg orange också! Men Guess skorna (ni vet min kärlek till Guess vid det här laget <3 ) kändes tillslut mer mig, mer klassiska och användbara. Man kan använda de till en klassisk outfit, eller addera färg med kläder eller/och accessoarer. Dessutom var Guess skorna mycket mer bekväma, och i skinn (jag hade fel - Guess gör tydligen skor i skinn!) så de kommer forma sig efter foten, medan Replay skorna var i tyg som ju inte töjer sig och formas särskilt mycket. Fick ont av de bara av att traska runt en kort stund med de i butiken. Så supernöjd med dessa snyggingar! 



Stod även en stund mellan de och ett annat par Guess skor. I bakgrunden skymtar min Bayswater från Mulberry
 För övrigt jobbade jag 8-17:15 idag. Imorgon är det jobb med som gäller, 09:30-19:00 - sedan väntas något kul påhitt med Karro, men det får ni läsa om senare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar