torsdag 14 februari 2019

Happy Valentine's Day!


Scroll down for a version in English

Glad Alla Hjärtans Dag


Hej på er! Kikar in här på bloggen för ett kort inlägg och för att önska er alla en glad alla 💝's dag! Jag hoppas att du har en fin dag, oavsett om du firar alla hjärtans dag eller inte så vill jag sprida lite kärlek och rikta ett stort tack till er som läser min blogg och återkommer hit till min lilla värld 💗 Ert stöd betyder mycket och tycker det är roligt att läsarantalet växer! 
     För min del har det inte blivit så mycket firande idag - lite mys på jobbet med extra kramar och lite godis bara. I helgen så ska jag och Pontus fira kärleken på riktigt, då ska vi nämligen på Centralbadet och sedan går vi ut och äter middag på tumanhand. 
     Ta hand om er, ni finns i mitt hjärta 💖



Happy Valentine's Day 


Hiya guys! Popping my head in here on the blog to wish all of you a happy Valentine's day! I hope you have a lovely day, whether you're celebrating Valentine's day or not. I wanna share some extra love for you guys and just take the opportunity to say thank you for reading my blog and for coming back and enter my little world 💗 Your support means so much to me and it's also fun to see the reading amount growing!
     As for me, I've had nothing major going on today considering the occasion - just some extra hugs and a little candy at work. Come the weekend, me and Pontus will celebrate love together at the spa Centralbadet and then by going out for dinner just the two of us.
     Take care of each other and one another, know you're in my heart 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar