tisdag 5 februari 2019

A somewhat different streetstyle outfit

Inlägget innehåller adlinks
//This post contains adlinks


Scroll down for a version in English


Annorlunda streetstyle look


Gillar ni streetstyle-mode? Stockholm Fashion Week är i full gång just nu. Denna gång går jag inte på några visningar och tittar live, inte heller några events i samband med modeveckan i och med att jag jobbar och all min energi går åt på jobbet. 
     Under modeveckorna hamnar en hel del fokus på gästerna som bjuda in att se visningarna och vad dessa gäster har på sig, även kallat streetstyle eller streetstyle-mode. För ett par helger sedan fotade kag en look som kändes väldigt streetstyle (för mig åtminstone) och passande nog har jag inte hunnit lägga upp bilderna här på bloggen ännu, vilket tajmar perfekt med all streetstyle-hets som råder under modeveckan. 
     Personligen älskar jag denna look då den känns väldigt annorlunda, lite edgy, för att vara jag. Bilderna får mig dock att sakna mitt långa, raka hår lite - det hade ju hunnit växa sig Såå långt! 




A somewhat different streetstyle outfit


Do you guys enjoy streetstyle looks? This week is Fashion Week in Stockholm and as always the hype around what outfit guests attending the shows are wearing is pretty major. I myself won’t be attending any shows this time seeing I work and all my energy is poured in to work this time around.
     A few weekends ago, tho, I did a photoshoot wearing a look that felt very streetstyle inspired and I haven’t had the time to post it here on the blig yet - which actually turned out perfect with the timing for Fashion Week.
     I truly love this look on me although it’s a bit different from what I usually wear - a bit more edgy. Then again, I love to change up my style when it comes to clothing. These photos make me miss my long, straight hair a great deal tho - my hair was really loooong! 








Hooded sweatshirt - Champion, find similar ones here! / Leggings - Tôteme 

Boots - & Other Stories Coat - Filippa K / Bracelet - Hérmes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar