söndag 25 september 2016

Summer outfit's - recap edition


Även om jag längtat efter hösten och att få mysa ner mig i filtar, ullsockor, koftor och stickade tröjor, vackra vinterkappor och att dricka te i skenet av tända stearinljus, vet jag att efter typ en månads höstrusk kommer jag längta efter sommar, sol och värme och att bära klänning till bara ben som en galning! 
Även om det fortfarande är väldigt varmt för årstiden så måste man redan klä på sig varmare kläder och jag har rensat i min sommargarderob och lagt undan alla vackra sommarkläder (utom ett fåtal som jag kommer använda i höst kombinerat i lager på lager med min höst- och vintergarderob). Därmed vill jag ta ett sista tillfälle att blicka tillbaka på alla outfits jag burit under sommaren :) Vilken är er favorit? Här nedan följer ett bildregn, enjoy! 


// Although I long for autumn and winter to come, and the idea of wearing cozy knitted clothing, beautiful coats and scarves and sipping tea in the candle light, I know that about a month or so in to autumn I'll be longing for summer, sunshine, warmth and wearing dresses with bare legs like a maniac again!
Despite the fact that it's still very warm considering what time of year it is you cannot dodge the fact that we are headed towards cooler temperatures, especially in the mornings and evenings. My beautiful summer dresses, skirts and tops have all but a few selected items (will be used in layering during autumn) been tucked away in the deep of my closet and wardrobes til next summer, buhu. Hence, I wanted to take one last opportunity to look back at some of my favourite outfits from this summer :) Which one is you favorite? Enjoy the pics! 


















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar