söndag 11 september 2016

Saturday outfit


God förmiddag! Jag satte precis på mig ett nytt läppglans, det visade sig att det är nån form av plumping lipgloss så mina läppar sticks, är kalla och har börjat svälla lite, haha, quite a shock! 
Här är i alla fall bilder på gårdagens outfit. Sommarvärmen håller ju i sig så jag passar på att använda mina sommar outfits en sista gång, man vet ju aldrig när det vänder och värmen försvinner! Älskar att det fortfarande är så varmt på kvällarna!  
Idag är planen att gå på en loppmarknad och äta lunch med storasyster, ikväll eventuellt middag hemma hos mamma.
Ni får ha en trevlig söndag!  


// Hiya guys! I just put on a new lipgloss, turns out it's a plumping one so my lips are currently tingling and starting to swollow up a bit, quite the shock, haha. 
Anyways, here's yesterdays outfit. The summer warmth continues here in Stockholm so I take the opportunity to wear my summer outfits one more time. Love the warm summer evenings! You never know when autumn and the cold decide to turn up! 
Today's plan is to visit a flea market, have lunch with my older sister and maybe dinner at my mum's place tonight. 
Have a nice Sunday! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar