fredag 8 juni 2018

Birthday celebration x 3

Swedish girl stylish girl

Att fira min födelsedag är något jag verkligen älskar, därför brukar jag dela upp mitt firande på minst två tillfällen. Det här året blev det hela tre tillfällen! 
På själva min födelsedag firade jag genom att gå ut och äta middag på restaurang AG med Pontus och hand familj (som jag skrev om tidigare i det här inlägget). 
På lördagen därefter firade jag med mina vänner. Vi gick ut och åt på en brasiliansk tapasrestaurang, Boteco da Silvania. Jag tog en liten break från fotande och sociala medier den kvällen så har tyvärr inga bilder från kvällen. Vi fotade min outfit innan: bar en vit liten klänning, som ni ser på bilden ovan, med mina favorit mules från Sandro Paris och favoritväskan från Mulberry.  
Det blev en väldigt lyckad kväll och alla uppskattade maten på restaurangen. Efteråt satte vi oss utomhus i värmen på Hornsbergs Strand en stund innan vi gick upp till vår lägenhet och fortsatte fira.
I onsdags, som också råkade vara Sveriges Nationaldag, hade vi min och Pontus närmaste familj över hemma i vår lägenhet på släktkalas. Jag hade beställt min absoluta faborittårta, Oskar den 2:e, från Gunnarsson's Konditori på söder. Äter i princip denna tårta endast en gång per år och då alltid på min födelsedag. Dessutom hade Pontus gjort typ 11 olika sorters hemmagjord glass och vi bjöd på jordgubbar, mousserande och kaffe.  Dagen till ära bar jag en söt röd småprickig liten klänning från & Other Stories. 
Idag är det fredag igen och helg inom räckhåll! Vad har ni för planer? Själv ska jag på min brors examensfirande ikväll, annat än det har jag ingenting planerat vilket faktiskt känns otroligt skönt! Hade någon form av insomnia-släng i måndags natt - kunde inte sova en blund varken på natten eller tisdag dag så var vaken i 40 timmar i ett sträck. Aldrig hänt mig förut och förstår inte varför det skedde nu? Jag kunde bara inte somna! Så har varit extremt trött dagarna efter fram tills nu, så det känns som en bra idé att bara ta det lugnt och låta kroppen vila i helgen. 
Ni får ha en skön fredag och en underbar helg, finisar! 
xx


// Celebrating my birthday is something I totally love! Hence, I always try to split up my birthday celebration in two different occassions - one with family and one with my friends. This year, I had a total of THREE celebrations, Yay! 
On my actual birthday, the 28th of May, I went out to dinner with my boyfriend Pontus and his family to restaurant AG (which I wrote about in this blog post). 
On Saturday, I took my friends with me to a local Brazilian tapas restaurant called Boteco da Silvania. I took a little break from photographing and social media this evening, so I have no photos from this celebration except for an outfit shot Pontus snapped of me before going to dinner. As you see in the first photo above, I wore a white little dress, my fave mules from Sandro Paris and my favourite bag from Mulberry. 
It was a very successful evening and everybody fell in love with the food at the tapas restaurant. After the restaurant, we sat outside in the warm Swedish summer evening, at Hornsbergs Strand, before venturing back to our apartment to continue celebrations. 
On Wednesday, which also happened to be Sweden's National Day, I had mine and Pontus closest family over to our place for some family dedicated birthday celebrations. I'd ordered my all time favourite cake from Gunnarsson's Konditori. Basically, I only eat this cake once a year and only for my birthday, ha ha, so it's a real treat to me! Pontus also made like 11 different kinds of homemade ice cream and we had strawberries, coffee and sparkling wine so it was quite the celebration! 
I wore a cute red dress with small white dots from & Other Stories. 
Today is finally Friday and the weekend is within reach. Do you have any special plans? As for me, I'm going to my brothers exam celebration this evening but other than that I have nothing planned this weekend. It feels so releaving, actually! I suffered some kind of insomnia on Monday evening and I couldn't sleep at all the entire night nor on Tuesday day. So I stayed awake for a total of 40 hours in a row. Has anything like this happened to anyone of you before? It never happened to me and I seriously have no idea why it happened now either. I've been kind of exhausted up til today so just relaxing this weekend and giving my body time to rest feels like a wonderful idea. 
I wish all of you a wonderful Friday and weekend, take care!
xx 


Swedish girl fashionista red dress

birthday cake Gunnarsons
My all time favourite cake!! 


birthday cake sweet tooth


happy Swedish girl
Sooo happy I finally get to cut the cake and eat it, lol!


family
Baby sis <3 td="">


beautiful Swedish woman sister
Big sis <3 td="">


cute dachshund dog doxie puppy
My puppylicious dog Roffe 


welldressed men Swedish men
My love Pontus och brother Carl<3 and="" brother="" my="" nbsp="" td="">


happy Swedish pretty girl
Opening up gifts 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar