måndag 20 november 2017

When the light hits perfectly


Hej på er finisar och glad måndag! 
Här är några bilder från förra veckan, som jag inte hunnit få upp på bloggen än. 
Jag mötte upp älskade Natalia på en lunch vid Fridhemsplan innan jag skulle till jobbet. Vi åt på Phils Burger (tror det var första gången någonsin jag fått mina pommes riktigt varma där?) och det var lika gott som alltid. 
Det stod en underbart vacker gammal raggarbil parkerad på gatan intill och solen sken perfekt in i gränden - som upplagt för att fota! Natalia tog några bilder och jag är helt kär i motljusbilderna med mig! Själv passade jag på att öva min fototeknik och hann knäppa av några bilder av själva bilen. Sen kom en stor fet truck och parkerade precis framför och skymde allt ljus, haha! 
Hoppas ni haft en fin dag, önskar er en härlig vecka! 

Coat - Filippa K / Jacket - Sand Copenhagen (in store now!) / Tee - H&M x Erdem / Pants - Zara (in store now!) / Heels - Zara (in store now!) 

// Good afternoon and happy Monday, darlings! 
Here are some photos from last week I haven't got around to post on the blog yet. I met up with my beloved Natalia for a lunch at Fridhemsplan before I went to work. We ate at Phil's Burger and for the first time ever eating there I got my fries served hot! Haha, otherwise it was all delicious as ever.
In the alley next to the burger place there was a beautiful old car parked in the sunlight. It was like someone had placed it there just for me to take photos, he he. Natalia snapped some pics of me and I'm in love with the backlight photos of me standing next to the car! 
As for myself, I took the opportunity to practise my photographing skills. Luckily, I got a few nice shots before a big ass truck parked right in front and spoiled the gorgeous light.
Hope you've had a nice day and I wish you a wonderful weekend ahead!

 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar