fredag 10 november 2017

Friday plans


Äntligen fredag! Det innebär att jag snart har klarat av min första vecka med arbetsträning som praktikant hos Daniel, yay mig! Det är så skönt att ha lite mer struktur på vardagen, bättre rutiner. Jag längtar varje dag efter att gå till mitt nya jobb! För första gången i mitt liv jobbar jag med något som jag faktiskt tycker är roligt och har som personligt intresse och det känns bra! 
I eftermiddag kommer Christine över och vi ska ta ett glas innan vi get oss ut på stan för en aw med några andra kollegor till henne och Pontus. Eventuellt tänker jag gå på en liten utförsäljning också, om jag orkar. Vi får se, mycket planer på en och samma dag - då gäller det att lägga band på sig och prioritera så man orkar med det viktigaste! 
Önskar er alla en fin fredag och en trevlig helg! 


// Finally Friday! This means I've soon accomplished my first week of internship at Daniel's - yay me! It feels so nice to have more of a routine to the everyday life. The best part is, for the first time in my life I'm working with something I truly feel passionate about, something that is also a privat interest. It feels so good and I go to bed every evening longing for tomorrows new challenges and wake up every morning excited to go to work! 
After work today, I may go to a brand clearance sale. Christine is also coming over for a glas before we'll hit the town and meet up with some of her co-workers for an afterwork. Do you have anything in particular planned for today? 
Have a good Friday guys and enjoy the weekend! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar