onsdag 31 oktober 2018

Janni x iDeal of Sweden phone case collection - rabattkod 20% hos iDeal of Sweden

Detta inlägg är i samarbete med iDeal of Sweden och reklam förekommer
//This post is in collaboration with iDeal of Sweden and marketing occcurs


Scroll down for a version in English

I slutet av förra veckan släppte iDeal of Sweden sin nya kollektion i samarbete med influencern Janni Delér, Janni x iDeal of Sweden. I kollektionen ingår 5 stycken mobilskal som har designats av Janni själv.
     Redan i förväg hade jag fått en smygtitt på de nya skalen från Janni x iDeal of Sweden kollektionen och föll för "Coral Leaves" eftersom jag älskar färgkombon grönt och orange/rosa. När kollektionen släpptes var jag snabb med att klicka hem mitt egna skal och det anlände i brevlådan idag. 
     Accessoarer är ju något jag tidigare nämnt att jag känner att jag behöver bättra mig på, där ingår för mig även tillbehör som mobilskal. Nu under mörka vinterhalvåret vill jag ha in färg på mina accessoarer och mitt nya mobilskal "Coral Leafs" kommer lysa upp alla de mörka outfits jag bär. Hur snyggt är det exempelvis inte med en färgklick som ett mobilskal till en svart vinterjacka? Jag kommer i alla fall matcha mitt skal tillsammans med min svarta fuskpälskappa och svarta byxor (ja, även jag bär svart emellanåt, även om jag älskar färg!). 
     Med koden ID20-FJ830  får ni 20% rabatt hos iDeal of Sweden när ni shoppar mobiltillbehör via deras hemsida - allt från mobilskal, laddare, skärmskydd, plånboksfodral till korthållare och powerbanks för både henne och honom. 
     Nedan ser ni bilder på alla skal från den nya Janni x iDeal of Sweden-kollektionen. Vilken är din favorit? 


// At the end of last week iDeal of Sweden released their new design collaboration with the influencer Janni Delér, the Janni x iDeal of Sweden collection. Five new phone cases designed by Janni herself is included in the new collection. 
     I was quick to order my new favourite, "Coral Leafs", and it arrived in my mailbox today. You guys know me - I love color, and especially the combination of green and orange/pink. It'll brighten up all my more toned-down outfits during winter. Who doesn't love a little splash of color when wearing a black outfit, for example? I'll match it with my black faux fur coat and a pair of black pants and boots. Because, yes - I do wear all black outfits from time to time even tho I love colorful looks. And then it's so much fun to play around with colorful accessories - phone cases included! 
     With the code ID20-FJ830 you get 20% off on iDeal of Sweden website - everything from phone cases, chargers, screen protectors and wallets to card holders and powerbanks for both her and him.
     Below you find images of all 5 new cases from the new vollection - which one is your favorite? 





All photos in this post from instagram @idealofsweden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar