tisdag 22 augusti 2017

Pleats and fuchsia in the garden lands


Innan hösten drar in på riktigt vill jag passa på att använda denna underbara långklänning som jag fyndade på årets sommarrea innan jag for till Kambodja. Denna gång adderade jag mitt nya Gucci-bälte i midjan för att skapa en slimmare silhuett.
Där jag bor har vi ett litet grönsaks- och blomsterland runt knuten. Det odlas snittblommor, äpplen, färska bär, blomkål, purjolök med mera här som säljs till oss boende i området. Denna lilla odlingsplätt blev en fin bakgrund för min lilla "fotosession". Än har vi inte köpt något från grönsakslandet men jag är verkligen sugen på att köpa både snittblommor (det är självplock!) och purjolök. Närodlat for the win! 

Dress - Michael Kors / Belt - Gucci / Shoes - Tory Burch / Earrings - Michael Kors

// Before fall arrives I want to make use of my new gorgeous pleated dress I found on this years summersale. I wore it a few times while I was in Cambodia but it was too hot there. This time, I added my new Gucci belt to create more of a shape of the dress. 
Where I live, we have a small garden land where flowers as well as crops, wolf apples, berries and more is cultivated. This little garden land provided the perfect spot for my "photo shoot". 
I haven't tried any of the crops from here yet nor picked any of the flowers but I would love to do so. Just look at how wonderful it all looks. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar