måndag 14 augusti 2017

Like a horse - exhibit at Fotografiska


Igår var jag med Pontus på Fotografiska Museet för att se utställningen "Like a horse". Som bekant för en del av er som följt min blogg, älskar jag hästar och är före detta hästtjej. Jag var nästan 20 år när jag slutade rida, detta på grund av att livet kom emellan. Min kärlek för hästar har dock aldrig dött även om jag nu för tiden sällan "hänger" med hästar och ännu mer sällan rider. 
Vilken fantastisk utställning! Verklig fotokonst, väldigt inspirerande, spännande och intressant att se. Är du intresserad av hästar, eller fotokonst, kan jag varmt rekommendera ett besök till denna utställning. Utställningen pågår till och med 3:e september.


// Yesterday I went with Pontus to Fotografiska Museum here in Stockholm to check out the ongoing exhibit "Like a horse". As might be familiar to the ones of you who been following me here on the blog for a while, I love horses and I am a former horse girl. I was almost 20 years old when I put horseback riding on the shelf, so to speak, due to the fact that life happened. But my love for horses never faded.
What an amazing exhibit! Pure photo art. If you like me like horses, or just photo art, I recommend you go see this exhibit. It goes on until 3d of September. 




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar