måndag 18 april 2016

Weekend snaps


Denna helg inleddes med att min älskling kom hem med blommor och middag till mig för att muntra upp mig då jag hade en dålig dag. Efter middagen åt vi Bubbies, som ni ser på fatet på bilden ovan. Det är olika smaker av glass inuti ett risdegsknyte. Låter kanske inte så gott men jag verkligen älskar det! I övrigt har helgen bestått av ett besök på Flippin' Burgers och en rundvandring i Vasastan. Och så har jag kollat en del på "Lost". Tio år efter alla andra, jag vet, men orkade inte följa serien efter säsong två eller tre när den gick på tv, men nu är det dags! Inga spoilers, tack! 

This weekend began with my loved on brining me flowers and dinner on friday. After dinner we had Bubbies for dessert. It's ice cream rolled in japanese rice dou, similar to dumplings. Really love these little suckers, delish! Other than that my weekend consisted of a visit to Flippin' Burger (best burgers in at least Stockholm, if you ask me!) with mum and Pontus, followed by a stroll in Vasastan. And I've been watching "Lost", a lot of it (ten years after everyone else, I know! No spoilers, please!). 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar