onsdag 27 april 2016

Wednesday inspo and daydreaming


















Min största "go-to" inspirationskälla är utan tvekan instagram. Så fort jag vill inspireras inom allt från mode, heminredning, resor och upplevelser till att bara beundra random vackra ting klickar jag mig in på ig. Kan faktiskt sitta timtals och kolla runt; outfitbilder, naturbilder, djur, magiska platser, havsbilder... Jag älskar att upptäcka nya inspirerande konton med vackra bilder. Som ni vet älskar jag ju allt som är vackert. Och rosa. Och gult eller färgglatt. Just idag drömmer jag om att resa iväg någonstans, rosa väggar, skira ljusa rosa kläder, badkar och gula rosor. 

My biggest "go-to" source of inspiration is without a doubt instagram. Sometimes I find myself scrolling through ig for hours, marvelling over outfit inspiration, interior design and decoration, dreaming about places to travel to... I love exploring ig and finding new inspiring and beautiful accounts to follow. As you know I love all things beautiful. And all things pink. And yellow or colorful. Today in particular I dream about travelling some place new and explore, pink buildings, sheer pink clothing, a bath tub and yellow roses. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar