fredag 8 januari 2016

Julen

Här kommer nu ett inlägg med bilder från julen - bättre sent än aldrig! 



Vacker julbukett med utsökt goda chokladdoppade pepparkakor, som världens bästa pojkvän kom hem med till mig! 



Gran insisterade jag på att vi skulle ha denn jul! Köpte den dagen innan lucia. Ack vad jag fick äta upp det, när det var dags att slänga ut granen... Då låg det fler barr på golvet än vad som satt kvar på granen... Fick ta ut den på balkongen där jag stod och bröt sönder den (för att kunna ens bära ut den ur lägenheten) och svor som satan. Det tog mig två timmar att klä av den, få ut den och sedan städa heeeeela lägenheten, puh! Jag sa det till Pontus att "Nästa gång jag vill skaffa gran, påminn mig om att jag INTE vill ha gran!" Haha! Men fin var den! 




Julafton spenderade vi hemma hos Pontus föräldrar, där vi fick besök av jultomten! 


På juldagen var vi hos min mamma tillsammans med mina systrar och min storasysters man och deras barn, åt gott och tittade på när de små barnen öppnade sina paket och lekte glatt med sina nya leksaker. Supermysigt var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar