söndag 15 mars 2015

Så tacksam!

Vilken helg! 

Glada överraskningar, kvalitetstid med min bättre hälft, underbart väder och så mycket nytt och vackert till vårt hem! 

Min pappa var här i lördags förmiddag med de nya utemöblerna till balkongen, det blev så fint! Verkligen helt perfekt - och det finns fortfarande gott om plats ute på balkongen för mig att skapa en liten blomhörna! 

Med sig hade pappa även soffbordet som vi får av hans granne, det passade perfekt in i vår lägenhet! 

Sedan var Pontus och jag in till stan, vi köpte jeans till honom och jag som har helt dille på inredning och detaljer just nu släpade med honom till Illums Bolighus, där de har så mycket fint! Särskilt en liten träskulptur i form av en fågel jag blivit kär i, från danska Architectmade. 










Det ser så mycket mysigare ut när man sitter vid matbordet och ser ut över balkongen och ser denna soffgrupp där ute! 



Är även extremt nöjd med att ha en plats för min vackra Marilyn Monroe fotobok, som gör den rättvisa: 




Idag var vi en sväng in till stan igen, gick på Lush och införskaffade en ny ansiktsmask. Det blev ett nytt besök till Illums Bolighus och ett nytt litet bedårande "djur" fick följa med oss hem! 



Det är egentligen tänkt att ha som dörrstopp eller bokstopp, men pryder för tillfället vårt soffbord: 


Haha, vi blev het kära i den lilla söta saken båda två, så pass mycket att den får bo hos oss nu ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar