måndag 13 januari 2014

The purple couple

Igår så var jag och min pojkvän en tur ut till Djurgården och gick en liten sväng (med betoning på liten, då det var bitande kallt och blåsigt) innan vi gick till Blå Porten, där jag åt deras underbart goda tomatsoppa! 

Min underbara, snygga kille såg ut som ett riktigt modelejon i sin nya jacka från Morris, med halsduken och kängorna han fick av mig i julklapp (se tidigare inlägg) och de nya skinnhandskarna! Vi råkade dessutom matcha våra outfits under, så vi båda hade lila tröjor på oss (därav namnet på detta blogginlägg, hehe)! 












Kavaj-ish från Karen Millen och topp från Cacharel





Efter det åt vi trerättersmiddag och såg sedan filmen "Hundraåringen" på bio. Har ni sett den? Jag är inte så mycket för svensk film annars, men denna tyckte jag verkligen om! Väldigt trevlig söndagskvälls matiné ^^ En underbar dag med den jag älskar mest i världen, kort och gott! 

1 kommentar: