lördag 18 januari 2014

Nyår!

Detta nyår firade jag tillsammans med min älskling och våra vänner hemma hos honom. 

Vi delade upp det, så att ett par gjorde förrätten, toast Skagen som var superb! 



Pontus och jag gjorde huvudrätten: dubbelmarinerad oxfilé med potatisgratäng och äppel- och vindruvssallad! Tyvärr glömde jag ta bild på vår huvudrätt, men ni hittar receptet här: http://www.recept.nu/siw___pitea/varmratter/kott/dubbelmarinerad_oxfile/

Till efterrätt hade vi Gino!



Det var champagne i typ överflöd, särskilt då två av killarna hade köpt med sig varsin 1,5 liters flaska: 

















Min outfit bestod av halsband från Zara, örhängen från Marc by Marc Jacobs, klänning från Karen Millen och skor från Jimmy Choo (se tidigare inlägg). 

Vid tolvslaget så var vi ute och tittade på fyrverkerierna uppe i Observatorielunden. Därefter gick vi tillbaka till min kille där vi chillade till långt inpå småtimmarna. Det perfekta nyårsfirandet med god mat och gott sällskap! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar