måndag 17 juni 2013

3 times Chanel


 Köpte ett solpuder från Chanel "Les Beiges" för någon vecka sedan. Detta är alldeles perfekt! Vill ju inte ha ett med glitter i, eller ett som är för rött och mörkt. Detta har inget glitter och är åt det gulguldigare hållet istället, vilket passar min hy perfekt! 




I vintras fick jag i julklapp av Jojjo en liten typ "goodiebag", innehållandes bland annat ett matt puder från Chanel, "Vitalumière Éclat". Det var för mörkt för mig, så har inte kunnat använda det. Lade undan det och hittade det häromdagen i min necessär. Tänkte "Hm, kanske..." Testade det och vet ni vad?! Nu när jag har fått lite färg från solen så passar det mig perfekt! Känns så skönt att ha lättare make-up nu på sommaren, skippar min mineralfoundation från Youngblood och kör med puder och solpuder istället :) 



Sedan fick jag ju i födelsedagspresent även parfymen "Coco Mademoiselle" (eller, egentligen Chanel Chance men det var en EdT och inte EdP, så doften håller bara några timmar och den kändes för syrlig på mig, så bytte till Coco Mademoiselle). Den doftar underbart! Har den varje dag :) 


Älskar att även deras make-up doftar så himla gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar