söndag 19 maj 2013

Glossy Glossy!

Innehållet i senaste Glossy-boxen: 






Färgen på läppstiftet var sjukt snygg, dock så blev det kornigt på läpparna när man fyllde på under dagen, känns väldigt trist. Det kan ha varit för jag använder min Smith's Rosebud Salve som en addict under... 

Body Washen var inte så speciell, den doftar väldigt gott, men känner inte att jag blir renare än med min vanliga sportdusch jag använder. 

Hyaluspoten från Normaderm Vichy däremot - kommer bli en ny favorit! Sjukt dryg, torkar inte ut huden som andra spot-treatments jag använt. Porerna och orenheterna blir dessutom reducerade! 

Ansiktsmasken har jag inte hunnit testa ännu, men ska bli spännande! 

Brun-utan-sol-sprayen från Tan Can gillade jag starkt! Det blir en sjuuuukt fin, solkysst bränna utav den, utan att se onaturligt ut! Funderar på att klicka hem den. Minus för att den måste sitta så länge innan man kan duscha av den (4-6 timmar) och att det blir ett tunt brunt lager på typ vägg och golv och allt annat som man råkar spraya på när man applicerar den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar