onsdag 3 april 2013

I Hope You Live A Life...

Sitter här och funderar, läser bloggar och äter äggröra, lyssnar på musik. 

Kan inte riktigt sova om nätterna längre, tror jag vänt på dygnet... Raidade min (tomma) kyl nyss. Utöver ägg, så var det en sorglig syn: en flaska oöppnat vitt, lite vindruvor och brie ost. Sånt som bäst avnjuts i sällskap. Köpte det inför helgen när jag hade tjejerna över - och så var det ingen som ville ha något. Häpp. 

Blir så när man jobbar kväll som jag gör hela veckan. Hemma tidigast kvart över tio, då är ju alla matbutiker stängda. Försöker uträtta andra ärenden hemma innan jag går till jobbet, men eftersom jag inte kan sova om nätterna så orkar jag ju inte direkt upp på morgonen när jag tänkt det. Känner mig krasslig nu med, jag som verkligen vill vara frisk i helgen, som jag ser fram emot så himla mycket av vissa anledningar :) Tur man fått ledigt varje helg hela april i alla fall! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar