söndag 3 juni 2012

Champagne showers?

Alltså shit vilken kväll igår... 

Vi firade ju min födelsedag, först hemma med familjen, och sedan med utgång. Jojjo hade ju också fyllt år, så det blev liksom dubbelt firande. Vi förade i min pappas lägenhet, gjorde drinkar med Baccardi Razz, sedan drog vi ut - till Sturecompagniet. 

Det var läääängesen jag hade det så roligt ute tror jag! Jag och min kompis Leila gick bananas, blev uppraggade av en kille och sedan - ja, det var verkligen champagne showers. Kan inte minnas att mitt glas någonsin var tomt under kvällen från det vi kom tills vi gick, haha :P 

Nu ska jag hem till far min, han ska laga födelsedagsmiddag till mig, yummie! Kan visa i ett senare inlägg vad jag fått i present, under tiden får ni nöja er med dessa bilder: 

Handgjorda små biskvier, alla med olika innehåll!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar