söndag 15 april 2012

Pysslat lite med mig själv

Har roat mig lite med att fixa naglarna idag på sena eftermiddagen, tycker ju att sådant är kul - ett väldigt enkelt sätt att förändra en del av sitt utseende snabbt, men utan att det blir permanenta förändringar :) 




Liquid gold...


I övrigt så har lilla syster kommit hem igen, kul att se henne, hon har varit hos pappa i... måste vara över två veckor nu? Kom på att jag saknat henne, jättemycket - det gör jag alltid när hon är borta. Men så fort vi bor under samma tak igen så ryker vi samman titt som tätt, haha! Varför är det alltid så, undrar jag? Syskonkärlek? Vi är ju rätt nära i ålder ändå, skiljer lite drygt två år mellan oss, vi har ändå väldigt kul när vi hittar på saker ute på stan tillsammans, går ju som sagt inte lika bra riktigt när vi bor tillsammans dock, men men! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar