torsdag 5 april 2012

Mobil-bloggar

Äntligen skaffat sÅ jag kan blogga via mobilen. Fattar dock inte riktigt mitt eget tangentbord pÅ telefonen, mest van vid att anvÄnda touch skÄrmen dÅ jag skriver, sÅ ser nog lite weird ut...


Idag Är jag hemma sjuk, hatar att ligga sjuk, man missar sÅ himla mycket, bÅde kul men Även jobb. Vet inte vad som Är knas heller, har sjukt ont i halsen och tror feber, orkar inte vara uppe och har inte Ätit nÅgot pÅ ett dygn... har ingen hosta, Är inte snuvig, men dÅ jag gick upp imorse fÖr att fÖrsÖka ta mig till jobbet skakade jag i hela kroppen och tvingades inse mig sjÄlv besegrad och stanna hemma. Sen sju imorse tills nu har jag legat och sovit. Just nu har jag en liten kissekatt som ligger och snarkar nere vid mina fÖtter, hon lÅter sÅ sjukt mycket, haha! 



UrsÄkta det trÅkiga inlÄgget och de av nÅgon irriterande anledning stora Å, Ä, Ö som jag inte vet hur man Ändrar Än, fÅr se detta som en test dÅ det Är fÖrsta gÅngen jag mobil-bloggar, haha. Skriver mer fÖrhoppningsvis ikvÄll om jag Är bÄttre, mÅste definitivt vara bÄttre tiill pÅ lÖrdag, dÅ ska vi ju pÅ fÖrhandspremiÄren av Jesus Christ Superstar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar