torsdag 28 maj 2015

My b-day

Det är min födelsedag idag, hurra, hurra! 

Har inte firat jätte mycket idag, vi kommer fira mig i helgen flera gånger. Dels ska jag och Pontus på restaurang på lördag, och på söndag kommer våra familjer hem till oss för att fira mig. 

Jag käkade lunch ute med bästa Therese idag! Vi åt på ett nytt sushi ställe nära jobbet: 




Mycket god sushi! Wasabin var stark som attans! 

Sedan fick jag blommor och praliner av min chef på jobbet - hur gullig som helst! Verkligen älskar min chef, hon är världsbäst (garanterat)! 

När jag kom hem väntade Pontus med sin present på mig. Helt galet, jag fick denna: 



Mulberry Lily i färgen mandarin! Älskar den!! Så vacker, klassisk, praktisk och färgglad! Helt otroligt vilken fin pojkvän jag har; världens snällaste, goaste, generösaste människa - vad har jag gjort för att förtjäna honom? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar