torsdag 20 mars 2014

Hemma-spa dag

Igår hade jag lite hemma-spa då jag var ledig (aka, åkte hem till mamma och lånade hennes badkar - saknar att ha badkar så himla mycket!). Var in på Lush (igen, jag vet, addicted...) häromdagen och köpte en ansiktsrengöring, Ultra Bland, och en av deras coola, åtråvärda badbomber! Den är äggformad, guldglittrig på utsidan, fylld med massa oljor som är superbra återfuktare för huden och doftar absolut ljuvligt! 



Jag blev alldeles guldglittrig på hela kroppen, kände mig som en sjöjungfru i badet, vattnet var alldeles limegulguldfärgat, haha. Det var dock svårt att fånga en rättvis bild på själva badvattnet, det blev inte alls lika fint på bild som i verkligheten, så lägger inte upp någon bild här. Rekommenderar dock att snabbt duscha av sig efteråt, inte som det på Lush's hemsida står att det går att kliva direkt ur badet, det blev alldeles för oljigt på huden. 

Fick även med ett prov på Ro's Argan Body Conditioner, ett kroppsbalsam som smörjs in på huden i duschen eller innan bad och är superåterfuktare! Doftar också gott, men godare i burken än på huden, tyckte jag, haha. 
Bild hämtad från lush.se


Efter det passade jag även på att lacka om naglarna och blev riktigt nöjd. Använde även denna gång lack från Essie, Muchi, Muchi och A cut above. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar