måndag 21 maj 2012

Louis Vuitton, paintball, AW, utgång...

Lite sum-up från förra veckan: 

Började veckan med att på tisdag gå till Louis Vuitton för att spana väskor. Har tänkt nu en tid tillbaka att jag ska ge mig själv en när jag fyller år nu i slutet på maj. Den klassiska Speedyn stod på min önskelista, men tänker nog införskaffa den updaterade varianten, Speedy bandoulière - den som har en axelbandsrem. Lite roligare och något annorlunda mot vanliga speedyn, men ändå klassisk. 


Karro och jag på LV. Karro (som nyss varit i London ett dygn för att shoppa, men som kom på att allt där var mycket billigare än vad hon trott) hakade ju på och ville som sagt också ha en LV. Fast hon fuskade... Vi hade bestämt att vi skulle köpa de tillsammans närmare min födelsedag, men hon köpte sin redan i tisdags... Tror jag går dit på fredag, då jag är ledig, för sedan jobbar jag i sju dagar i sträck (inklusive min födelsedag...). 

I torsdags var jag på paintball med mitt team i jobbet - det var ASKUL!!! Seriöst, typ perfekta aktiviteten! Man kände sig verkligen som typ Rambo, gick verkligen all-in: smög omkring hukad hela tiden, spurtade mellan hindren och kastade mig ner mellan dem. Vi hade masker som gjorde att det var svårt att andas, alla lät typ som Darth Vader och såg ut som Hannibal Lector över munnen :p Det gjorde inte så ont att bli skjuten som jag trodde ändå. Bad instruktören skjuta mig en gång efter första seten, då jag ville känna hur det kändes. Han sa åt mig att gå en tio meter bort och vända mig om så skulle han skjuta där jag hade väst... han sköt mig i svanken när jag var på väg bort :p  "Ah, the vest took it!" ...my ass... västen slutade typ tre centimeter ovan :p 


Vi var tjugo pers som körde, fett kul att det var utomhus och att vi fick den absolut största banan de hade! Och de där gevären var inte precis lätta kan jag säga... Dagen efter hade jag sådan träningsvärk att jag knappt kunde sätta mig ner eller komma upp, låren orkade inte med :p En kollega hade tydligen nästan fått ryggskott och flera av oss hade blåmärken efter kulorna (fick endast ett på låret, konstigt nog inte i svanken). Efter paintballen drog några av oss till Hellströms på söder, käkade, drack öl och shottade. Tur man var ledig dagen efter! Min chef skulle vara på jobbet kvart i åtta, tror vi drog från Hellströms halv ett, men hon klarade det fint vad jag fått höra :) Skulle jag aldrig gjort... :P 


Sen i lördags var det utgåååååång! Vi förade hemma hos Karro på Lidingö. 


Älskar att tre tjejer skulle dela på allt detta... :p Men det blev typ hälften över? 

Sen drog vi en sväng till Soap Bar, vissa av oss gjorde bort sig lite på vägen, hrm hrm... Nämner inga namn ;) Men det är så det ska vara! :D



Sedan bar det av vidare mot Solidaritet, där vi mötte upp två av mina kollegor, riktiga partypinglor! 

Bruttorna!






Idag var det jobb, jobb tisdag, jobb onsdag. På torsdag är jag ledig, då ska jag och Karro på ett event tror jag. Berättar mer då! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar